כל מה שצריך לדעת על שעוני MISHKA

אנחנו מכירים מניסיון, שרכישת מוצרים באינטרנט יכולה להיות תהליך מסובך עקב חוסר וודאות לגבי הליך ההזמנה או חוסר מידע אודות המוצר עצמו.

בשל כך, אנו רוצים שתהיו מודעים ב- 100% לגבי המוצרים והתקנון שלנו לפני רכישה.

השאלות הנפוצות הבאות בהחלט יעשו לכם סדר. אם אינכם מוצאים פתרון כאן, אנא מלאו את טופס השירות המקוון כדי שנוכל לעזור לכם בהקדם ובצורה המקצועית ביותר

שאלות נפוצות

לשעונים אותם אנחנו מציעים יש מגוון גדלים שונים – יש לנו את הקוטר והאורך המתאים לכל מידת יד. באמצעות האביזרים שמגיעים עם המוצר שלך, ניתן לכוונן את הרצועה כך שתתאים להיקף פרק כף היד. אנא שמרו על הרכיבים כדי שיהיה לכם את האופציה לשנות גדלים באופן חופשי.

לשעונים אותם אנחנו מציעים יש מגוון גדלים שונים – יש לנו את הקוטר והאורך המתאים לכל מידת יד. באמצעות האביזרים שמגיעים עם המוצר שלך, ניתן לכוונן את הרצועה כך שתתאים להיקף פרק כף היד. אנא שמרו על הרכיבים כדי שיהיה לכם את האופציה לשנות גדלים באופן חופשי.

  • תל אביב – דיזינגוף סנטר – קומה א’ | טלפון – 03-5161688
    שעות פתיחה בימים: א’-ה’ בין השעות 9:30-22:00 | ו’-9:00 עד 15:00 | מוצ”ש-חצי שעה מצאת שבת  23:00

ברגע שההזמנה שלכם ארוזה והיא מוכנה , תקבלו אימייל עם אישור משלוח.

לאחר שחברת המשלוחים שלנו אספה את ההזמנה שלך מהסטודיו שלנו וסרק אותה, תקבלו דוא”ל נוסף עם מספר המעקב שלכם.

את השעון שלכם תקבלו בתוך 3 ימי עסקים מרגע ההזמנה 🙂

לשאלות נוספות ניתן לפנות אלינו בשירות הוואטסאפ שלנו.

החלפה אפשרית כל עוד הדגם שלך לא נלבש, והמועד האחרון להחזרות הוא עד 7 ימים מקבלת המוצר.

כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר בטופס הפנייה המקוון או בשירותי הוואטסאפ . לאחר בדיקתנו ואישור הפניה , תוכלו להזמין שוב את הדגם הרצוי בחנות המקוונת שלנו.

ברגע שהמוצר שלך הוחזר, יתרת התשלום תוחזר תוך 10 ימים לכל היותר באמצעות אמצעי התשלום המקורי.

זה ייקח 2-3 ימי עסקים מרגע ביצוע ההזמנה ועד ליום שהמוצר שלך מגיע. משך המשלוח תלוי איפה בדיוק אתם גרים.

בעמודי העגלה והתשלום שלנו תמצאו שלכל משלוח רשום בתוך כמה זמן תתבצע המסירה.

במקרה שנדרשת הזמנה דחופה , אנא פנו אלינו בוואטסאפ.

אוי אנחנו מצטערים לשמוע 🙂 במקרה זה עליכם לשלם את עלויות המשלוח. כדי שנוכל לזהות מיד את ההזמנה שלכם ולהבטיח עיבוד מהיר, אנא שלחו לנו הודעה בשירותי הוואטסאפ הכוללת שם מלא ומספר הזמנה. ברגע שהמוצר שלכם הוחזר , התשלום יוחזר תוך 10 ימים לכל היותר באמצעות אמצעי התשלום המקורי.

פיסת הטבע שלך תשלח תמיד במארז אגוז ממותג עם שקית יוטה מהממת. בפנים תמצאו את קופסת עץ הבמבוק , שמגיעה עם ערכת כלים המכילה את כרטיסי האחריות והמקור, מטלית ניקוי וערכת כלים לכיוונון רצועת השעון.

חריטה זמינה עבור כל הדגמים שלנו . כדי להוסיף חריטה פשוט בחרו באפשרות “הוסף חריטה” בדף המוצר. כשבוחרים את החריטה תקפוץ תיבת טקסט שתספק את הודעת החריטה שלך.

ניתן לחרוט רק את הסמלים הבאים (אל תהסס להעתיק / להדביק): ♥ ♡ ∞

שעוני עץ שלנו נעימים ביותר ללבישה. בגלל משקלם הקל והתחושה המיוחדת שלהם הם נוחים במיוחד על פרק כף היד שלך.

עבור המוצרים שלנו אנו משתמשים בעצים טבעיים שנבחרו במיוחד ונשארים עמידים ומוצקים לאורך חיי היומיום.

בדרך כלל הדגמים שלנו לא דורשים טיפוח מיוחד, ואכן העץ נהיה נחמד וחלק יותר עם הזמן.

המוצרים שלנו מיוצרים מעץ ידידותי לסביבה FSC או מתוצרי עץ מתעשיית הרהיטים.

אנחנו אוהבים לומר שהשעונים שלנו חסינים למגע עם מים מהסיבה שאטמנו את כלל הדגמים שלנו נגד חדירת מים. אל תהססו לשטוף ידיים או לבוא במגע עם כמויות קטנות של מים. לא מומלץ לקפוץ מצוק בגובה 100 מטר אל האוקיינוס השקט.

* בהתחשב בשימוש ב-100% עץ טבעי לחלוטין, חשיפה ממושכת למים אינה מומלצת.

תשלום

תוכלו לבצע את הרכישה בפשטות ובקלות באמצעות אחת משיטות התשלום הבאות: כרטיס אשראי (כיבוד של כלל החברות עד 12 תשלומים), ביט או PayPal.

תוכלו לבצע את הרכישה בפשטות ובקלות באמצעות אחת משיטות התשלום הבאות: כרטיס אשראי (כיבוד של כלל החברות עד 12 תשלומים), ביט או PayPal.

במקרה שאף אחת משיטות התשלום המצוינות אינן אפשריות עבורך, צרו קשר בוואטסאפ שלנו, לטיפול של צוות שירות הלקוחות.

תוכלו להזמין את המוצרים שלנו בקלות בחנות המקוונת שלנו וברגע שהזמנתכם הושלמה, תקבלו אישור בדוא”ל. במקרה שלא קיבלת אישור בדוא”ל, זה יכול להיות בגלל אחת מהסיבות הבאות: אולי הקלדתם כתובת דוא”ל שגויה? אולי האישור שלנו נחת בתיקיית דואר הספאם של כתובת הדוא”ל שלכם? במקרה של ספק תוכלו ליצור איתנו קשר בשירות הטלפוני במספר 053-4743384.

כן, כל הדגמים שלנו נשלחים במארז אחד יפייפה עשוי עץ מלא.

 

משלוח

לאחר ביצוע ההזמנה תקבלו דוא”ל עם אישור הזמנה מאיתנו וכאשר יצא אליך המשלוח, תקבלו הודעת SMS על כך. המוצרים שלנו נשלחים באמצעות חברת HFD.
כך שההזמנה שלך תגיע במהירות ובקלות תוך 2-3 ימי עסקים לאחר עיבוד התשלום.

לאחר ביצוע ההזמנה תקבלו דוא”ל עם אישור הזמנה מאיתנו וכאשר יצא אליך המשלוח, תקבלו הודעת SMS על כך. המוצרים שלנו נשלחים באמצעות חברת HFD. כך שההזמנה שלך תגיע במהירות ובקלות תוך 2-3 ימי עסקים לאחר עיבוד התשלום.

אנחנו יודעים כמה זה יכול להיות מעצבן כאשר מתרחשות בעיות או עיכובים במהלך המשלוח.

אם סטטוס החבילה שלכם לא השתנה מאז כמה ימים, אל תהססו לפנות אלינו בטופס השירות המקוון או שירותי הוואטסאפ שלנו. לאחר מכן נוכל להתחיל לברר עם השליח המתאים.

אנו מתנצלים בכנות על כך שהדגם שלך הגיע פגום או ריק. אנא בצעו את הפעולות הבאות:
רשמו לנו וצלמו את הנזק למספר שירות הלקוחות – 053-4743384
מלאו את טופס השירות המקוון שלנו ושלחו אלינו תמונות בדוא”ל מכל צדדי החבילה וכן את תכולתה כדי שנוכל לעזור לכם במהירות האפשרית.

פונקציות והתאמות

הסרו את הפקק מהכתר, ודחפו בזהירות את הכתר פנימה לכיוון השעון. לדגמים מסוימים אין מחוג המציין שניות. זה אומר שתבחינו שהשעון פועל כאשר יעברו כמה דקות או במחוג הכרונו התחתון . כדי להפיק את המרב מפיסת הטבע שלך, כדאי לקרוא את המדריך בעמוד המוצר המתאים לפני שתפעיל את השעון. בנוסף- מדריך המידות שהכנו במיוחד בשבילך ( להוסיף קישור בבקשה זה נמצא ביוטיוב )

הסרו את הפקק מהכתר, ודחפו בזהירות את הכתר פנימה לכיוון השעון.
לדגמים מסוימים אין מחוג המציין שניות. זה אומר שתבחינו שהשעון פועל כאשר יעברו כמה דקות או במחוג הכרונו התחתון .

כדי להפיק את המרב מפיסת הטבע שלך, כדאי לקרוא את המדריך בעמוד המוצר המתאים לפני שתפעיל את השעון.

בנוסף – מדריך המידות שהכנו במיוחד בשבילך.

ניתן לאפס שעונים עם פונקציית שעון עצר באמצעות שני הלחצנים – התחלה (חלק עליון) / עצירה (חלק עליון בשנית) / איפוס (חלק תחתון לחיצה ארוכה לאחר עצירת הסטופר).

ניתן למצוא את ההוראות המדויקות לדגם שלך בעמוד המוצר המתאים.

אנא קבלו את התנצלותנו !

עמיתינו מצוות המשלוחים עושים בדרך כלל עבודה חרוצה ביותר.
אנו מבקשים את הבנתך כי במקרים נדירים מאוד עלולות לקרות טעויות מצערות.

כדי שנוכל להחליף את המוצר שלכם עבור המוצר הנכון במהירות האפשרית, נא לפנות אלינו בטופס השירות המקוון או שירותי הוואטסאפ שלנו.

אנו מתנצלים על כך שלדגם שקיבלתם יש פגם. נשמח לבחון את זה מקרוב. אנו שואפים לסטנדרטים האיכותיים והגבוהים ביותר ורוצים תמיד לסייע ללקוחותינו במהירות האפשרית.

כאן תמצאו את טופס השירות שלנו. אנא תנו לנו מידע וצילומים של הפגם על מנת שנוכל למצוא פתרון עבורכם במהירות האפשרית.

עגלת קניות

Are you in the right place?

Select the country that is closest to your preferred delivery location.

דילוג לתוכן